O ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΤΕΝΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ TO ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “THE MET: LIVE IN HD” ME ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΟΠΕΡΑ ΤΟΥ GIUSEPPE VERDI «ΛΑ ΤΡΑΒΙΑΤΑ».
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ SONYA YONCHEVA ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΟΠΕΡΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!
Σε μαγνητοσκοπημένη προβολή, την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017, στις 20:30
Το βραβευμένο πρόγραμμα “The Met:Live in HD”, μετά την φαντασμαγορική παράσταση «ΡΟΥΣΑΛΚΑ» που μάγεψε το κοινό, παρουσιάζει σε όλες τις αίθουσες του δικτύου ΑΝΤΕΝΝΑ στην Ελλάδα και την Κύπρο, την μεγαλειώδη όπερα «ΛΑ ΤΡΑΒΙΑΤΑ».
Η Sonya Yoncheva ερμηνεύει μοναδικά τον απαιτητικό ρόλο της καταδικασμένης εταίρας Βιολέτας Βαλερί, για πρώτη φορά στη σκηνή της “Met: Live in HD”. Μαζί της ο ανερχόμενος τενόρος Michael Fabiano στον ρόλο του εραστή της, Αλφρέντο. Ο Thomas Hampson ερμηνεύει έναν από τους πιο φημισμένους του ρόλους στη Met, τον Τζιόρτζιο Ζερμόν, πατέρα του Αλφρέντο. Η αφαιρετική σκηνοθεσία του Willy Decker μας καθηλώνει, ενώ η διεύθυνση ορχήστρας είναι του μαέστρου της Όπερας του Σαν Φρανσίσκο, Nicola Luisotti.
Πρόκειται για μια από τις πιο σημαντικές όπερες του Giuseppe Verdi, η οποία έκανε πρεμιέρα στην Βενετία το 1853 ως μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές αποτυχίες κυρίως λόγω του τολμηρού και αντισυμβατικού θέματος στο οποίο αναφέρεται, δηλαδή τον έρωτα ενός γόνου καλής οικογένειας με μια εταίρα. Μια γκάμα από πασίγνωστες άριες και ντουέτα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε στην «ΛΑ ΤΡΑΒΙΑΤΑ», μεταξύ αυτών τα «Libiamo”, “Sempre Libera”, “O mio rimorso” και άλλα αριστουργήματα.
Μπορείτε να απολαύσετε την όπερα «ΛΑ ΤΡΑΒΙΑΤΑ» σε μαγνητοσκοπημένη προβολή από το Lincoln Center της Metropolitan Opera στην αίθουσα προβολής του Κινηματοθέατρου REX στον Άγιο Νικόλαο.
Η παράσταση θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκοπημένη προβολή, την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017, στις 20:30
Βασικός υποστηρικτής του προγράμματος της Μet, από την πρώτη σεζόν του στην Ελλάδα, είναι ο ΌΜΙΛΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Επίσης, οι προβολές της Met Opera στην Ελλάδα υποστηρίζονται από την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μεταδόσεων, το δίκτυο αιθουσών και τα σημεία προπώλησης εισιτηρίων επισκεφθείτε το www.metingreece.com.
Οι τιμές των εισιτηρίων της παράστασης όπερας «Λα Τραβιάτα» του Giuseppe Verdi που θα προβληθεί σε μαγνητοσκόπηση από τη σκηνή της Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης, στο Κινηματοθέατρο REX στον Άγιο Νικόλαο, την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017 και ώρα 20:30 έχουν ως εξής:
- 15 € για τους ενήλικες
- 10 € για τα παιδιά (έως 15 ετών) – φοιτητές – ανέργους και για ομαδικές αγορές εισιτηρίων (άνω των 20 εισιτηρίων) από σωματεία ή συλλόγους.
Η ομαδική αγορά εισιτηρίων (άνω των 20 τεμαχίων) από σωματεία ή συλλόγους υπόκειται σε έγκριση. Για το λόγο αυτό και προκειμένου να εγκριθεί η διάθεση των ομαδικών εισιτηρίων, τα σωματεία και οι σύλλογοι υποχρεούνται να προσκομίζουν κατά την παραλαβή των εισιτηρίων, είτε κατά τη διάρκεια της προπώλησης, είτε στο ταμείο πριν την παράσταση, επιστολή του σωματείου ή του συλλόγου τους στην οποία θα αναγράφεται ο συγκεκριμένος αριθμός των επιθυμούμενων εισιτηρίων. Η επιστολή αυτή θα πρέπει να είναι κανονικά υπογεγραμμένη και να φέρει τη σφραγίδα του σωματείου ή του συλλόγου τους.
THE METROPOLITAN OPERA: LIVE IN HD
ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2016-2017
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
«ΛΑ ΤΡΑΒΙΑΤΑ» του Giuseppe Verdi
ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΜAΡΤΙΟΥ 2017
ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ REX, ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
(Λασθένους & Μιχαήλ Σφακιανάκη γωνία)
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
|
|
20:20 – 20:30 | Αντίστροφη Μέτρηση Έναρξης
|
20:30 – 21:06 | Έναρξη Παράστασης: ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ (Πράξη 1)
|
21:06 – 21:20 | Διάλειμμα INTERMISSION (16:00) |
- Διάλειμμα / Εισαγωγή στο ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
|
|
21:20 – 23:00 | ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
|
23:00 – 23:05 | Κλείσιμο Παράστασης / Τίτλοι Τέλους |
«ΛΑ ΤΡΑΒΙΑΤΑ» του Giuseppe Verdi, The MET
Περιγραφή παράστασης
Η Sonya Yoncheva ερμηνεύει μοναδικά τον απαιτητικό ρόλο της καταδικασμένης εταίρας Βιολέτας Βαλερί, για πρώτη φορά στη σκηνή της “Met: Live in HD”. Μαζί της ο ανερχόμενος τενόρος Michael Fabiano στον ρόλο του εραστή της, Αλφρέντο. Ο Thomas Hampson ερμηνεύει έναν από τους πιο φημισμένους του ρόλους στη Met, τον Τζιόρτζιο Ζερμόν, πατέρα του Αλφρέντο. Η αφαιρετική σκηνοθεσία του Willy Decker μας καθηλώνει, ενώ η διεύθυνση ορχήστρας είναι του μαέστρου της Όπερας του Σαν Φρανσίσκο, Nicola Luisotti.
Πρόκειται για μια από τις πιο σημαντικές όπερες του Giuseppe Verdi, η οποία έκανε πρεμιέρα στην Βενετία το 1853 ως μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές αποτυχίες κυρίως λόγω του τολμηρού και αντισυμβατικού θέματος στο οποίο αναφέρεται, δηλαδή τον έρωτα ενός γόνου καλής οικογένειας με μια εταίρα. Μια γκάμα από πασίγνωστες άριες και ντουέτα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε στην «ΛΑ ΤΡΑΒΙΑΤΑ», μεταξύ αυτών τα «Libiamo”, “Sempre Libera”, “O mio rimorso” και άλλα αριστουργήματα.
Υπότιτλοι
Ελληνικοι / Αγγλικοί
Cast
Βιολέτα Βαλερί: Sonya Yoncheva
Αλφρέντο Ζερμόν : Michael Fabiano
Τζιόρτζιο Ζερμόν: Thomas Hampson
Συντελεστές
Διεύθυνση ορχήστρας: Nicola Luisotti
Σκηνοθεσία: Willy Decker
Σκηνικά – Κουστούμια: Wolfgang Gussmann
Σχεδιασμός φωτισμών: Hans Toelstede
Χορογραφίες: Athol Farmer
Sunday, March 19th 2017
REX Movie Theatre of Agios Nikolaos
Time 20:30
Admission: 15€ (General)
Metropolitan Opera of New York
La Traviata (Giuseppe Verdi) Recorded Broadcast
Sonya Yoncheva sings one of opera’s most beloved heroines, the tragic courtesan Violetta, a role in which she triumphed on the Met stage in 2015, opposite Michael Fabiano as her lover, Alfredo, and Thomas Hampson as his father, Germont. Carmen Giannattasio sings later performances of the title role opposite Atalla Ayan, with the great Plácido Domingo as Germont. Nicola Luisotti conducts.
Synopsis: La Traviata
Act I
Violetta Valéry knows that she will die soon, exhausted by her restless life as a courtesan. At a party she is introduced to Alfredo Germont, who has been fascinated by her for a long time. Rumor has it that he has been enquiring after her health every day. The guests are amused by this seemingly naïve and emotional attitude, and they ask Alfredo to propose a toast. He celebrates true love, and Violetta responds in praise of free love. She is touched by his candid manner and honesty. Suddenly she feels faint, and the guests withdraw. Only Alfredo remains behind and declares his love. There is no place for such feelings in her life, Violetta replies. But she gives him a camellia, asking him to return when the flower has faded. He realizes this means he will see her again the following day. Alone, Violetta is torn by conflicting emotions—she doesn’t want to give up her way of life, but at the same time she feels that Alfredo has awakened her desire to be truly loved.
Act II
Violetta has chosen a life with Alfredo, and they enjoy their love in the country, far from society. When Alfredo discovers that this is only possible because Violetta has been selling her property, he immediately leaves for Paris to procure money. Violetta has received an invitation to a masked ball, but she no longer cares for such distractions. In Alfredo’s absence, his father, Giorgio Germont, pays her a visit. He demands that she separate from his son, as their relationship threatens his daughter’s impending marriage. But over the course of their conversation, Germont comes to realize that Violetta is not after his son’s money—she is a woman who loves unselfishly. He appeals to Violetta’s generosity of spirit and explains that, from a bourgeois point of view, her liaison with Alfredo has no future. Violetta’s resistance dwindles and she finally agrees to leave Alfredo forever. Only after her death shall he learn the truth about why she returned to her old life. She accepts the invitation to the ball and writes a goodbye letter to her lover. Alfredo returns, and while he is reading the letter, his father appears to console him. But all the memories of home and a happy family can’t prevent the furious and jealous Alfredo from seeking revenge for Violetta’s apparent betrayal.
At the masked ball, news has spread of Violetta and Alfredo’s separation. There are grotesque dance entertainments, ridiculing the duped lover. Meanwhile, Violetta and her new lover, Baron Douphol, have arrived. Alfredo and the baron battle at the gaming table and Alfredo wins a fortune: lucky at cards, unlucky in love. When everybody has withdrawn, Alfredo confronts Violetta, who claims to be truly in love with the baron. In his rage Alfredo calls the guests as witnesses and declares that he doesn’t owe Violetta anything. He throws his winnings at her. Giorgio Germont, who has witnessed the scene, rebukes his son for his behavior. The baron challenges his rival to a duel.
Act III
Violetta is dying. Her last remaining friend, Doctor Grenvil, knows that she has only a few more hours to live. Alfredo’s father has written to Violetta, informing her that his son was not injured in the duel. Full of remorse, Germont has told his son about Violetta’s sacrifice. Alfredo wants to rejoin her as soon as possible. Violetta is afraid that he might be too late. The sound of rampant celebrations are heard outside while Violetta is in mortal agony. But Alfredo does arrive and the reunion fills her with a final euphoria. Her energy and exuberant joy of life return. All sorrow and suffering seem to have left her—a final illusion, before death claims her.
- See more at: http://www.metopera.org/Discover/Synopses/La-Traviata/#sthash.3gyZ4uiH.dpuf